Серед безлічі дитячих занять у навчальному закладі важливе місце займає учнівське самоврядування. Учнівське самоврядування, яке, забезпечуючи участь усіх школярів в управлінні справами колективу свого класу та школи, стає моделлю елементів дорослого життя, формою усвідомлення подальшої активної життєвої позиції.

Позаурочна виховна діяльність є важливим фактором формування фізичного, психічного, соціального і духовного здоров'я школярів. Вона створює необхідні умови для розширення і поглиблення досвіду спілкування і взаємин дітей, становлення тих якостей і властивостей, які притаманні здоровій людині. Крім того, під час діяльності дитина вчиться безконфліктно взаємодіяти з однолітками, розвиває комунікативні навички, самореалізується в колективі.

Залучення школярів до участі в управлінні шкільним життям забезпечує розвиток ініціативи, вчить учнів приймати нестандартні рішення, критичного аналізу подій, умінню відстоювати власну позицію.

Формувати дитину як особистість, розвивати вічні цінності, відповідальність за те, що відбувається навколо.

Учнівське самоврядування забезпечує формування здібностей, властивостей психіки, які дозволять повною мірою реалізувати себе у майбутній професії, громадському житті, сім’ї.

Для реалізації цих завдань у школі розроблено план виховної роботи навчального закладу та окремі плани, які були затверджені на засіданнях методичних об’єднань класних керівників. Ці плани охоплюють всі напрямки виховання: патріотичне, правове, моральне, художньо-естетичне, трудове, фізичне, екологічне, превентивне та включають у себе календарні, традиційні шкільні свята, заходи, конкурси, районні заходи.

Виховна система школи – це цілісна структура, яка сприяє успішній реалізації виховання. У школі відбувається моральне становлення учнів, формування в них творчого мислення, відповідальності. Пріоритетним у виховній роботі школи є:

реалізація компетентісно-орієнтованого підходу в навчально-виховному процесі;

залучення молоді до національної та світової культури;

збереження морального та фізичного здоров’я підростаючого покоління;

виховання патріотизму, громадських якостей особистості;

забезпечення педагогічних умов для соціалізації школярів, виховання в них життєвої компетентності.

Головне завдання школи - виховати психічно і фізично здорових громадян, здатних до саморозвитку, самовдосконалення, готових до нових суспільних відносин.

1);">Головне завдання школи - виховати психічно і фізично здорових громадян, здатних до саморозвитку, самовдосконалення, готових до нових суспільних відносин.
Кiлькiсть переглядiв: 453

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.